دیدگاهها

پیرامون:مدیریت،بازاریابی،مهندسی فروش ،مقالات ومطالعات

دیدگاهها

پیرامون:مدیریت،بازاریابی،مهندسی فروش ،مقالات ومطالعات

4 اشتباه در ارزیابی میزان آگاهی از برند

4 اشتباه در ارزیابی میزان آگاهی از برند 

 همه می دانیم یک بازاریاب حرفه ای دو هدف اصلی را دنبال می کند اول جذب مشتریان جدید و دوم هدایت صحیح یک مشتری جذب شده برای ادامه فعالیت خرید .پس باید به خوبی و درستی برند خود را به مشتریان معرفی کند. اما چرا یک مدیر یا یک بازاریاب به وجود ارزشمند یک برند اعتقادی ندارد؟ پس باید مدام برند در حال ارزیابی باشد تا مفهوم میزان رشد یا عدم رشد بدست آید. 

 1- ممکن است توافق جمعی در سازمان بر سر مفهوم واقعی برند وجود نداشته باشد. لذا اقدامات لازم در این راستا باید انجام گیرد. 

  2- تلاش  به اندازه  کافی برای افزایش کیفیت محتوی صورت نمی گیرد. 

 3- نیرو های عملیاتی فروش در سطح مدیریت یا کارشناسان و بازاریابان  اقدامات خود را به صورت شخصی تحلیل می کنند. 


 4- انتظارات همه غیر واقعی بوده و انتظار دست یابی به نتایج فوری دارند. 

بازاریابی یک فرایند است که بسیاری  برای موفقیت در آن دخیل هستند اما آنچه معیار شناخت بیرونی برای مشتریان است برند شما است نه اقدامات عملیاتی شما. برای بالا بردن ارزش برند چاره ای جز این ندارید که درست و هماهنگ عمل نمائید.

abdiha.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.