-
مسئولیت کارفرما پس از حادثه چیست؟
پنجشنبه 1 تیر 1396 02:34
مسئولیت کارفرما پس از حادثه چیست؟ مسئولیت کارفرما تنها محدود مسئولیت تهیه، آموزش و نظارت پیش از حادثه نمیشود و پس از حادثه نیز به استناد ماده ۶۵ قانون تأمین اجتماعی در صورت وقوع حادثه ناشی از کار، کارفرما مکلف است اقدامات اولیه لازم را برای جلوگیری از تشدید وضع حادثه دیده به عمل آورد. به استناد تبصره ماده ۹۵ قانون...
-
نکاتی کلیدی برای کسب رضایت مشتری
پنجشنبه 1 تیر 1396 02:30
نکاتی کلیدی برای کسب رضایت مشتری همواره تفاوتی بین رضایت مشتری و نگهداشت مشتری وجود دارد که برخی از شرکت ها تفاوت این دو را نمی دانند. یک نفر ممکن است از محصولات و خدمات شما راضی باشد، اما هرگز اقدام به خرید مجدد از شما نکند. چرا؟ فاصله بین رضایت و تکرار خرید همان رابطه بین مشتری و نماینده فروش برند است. ایجاد ارتباط...
-
برنامهریزی حدس و گمان است!
پنجشنبه 1 تیر 1396 02:23
برنامهریزی حدس و گمان است! برنامهریزی بلندمدت برای کسبوکار یک کار فانتزی است، مگر اینکه پیشگو باشید. عوامل زیادی هستند که کنترل شرایط را از دستان شما خارج میکنند؛ عواملی مثل شرایط بازار، رقبا، مشتریان، وضعیت اقتصادی و.... نوشتن یک برنامه به شما این احساس را میدهد که عواملی را که قابل کنترل نیستند، تحت تسلط خود...
-
سهشنبه 17 اسفند 1395 10:25
-
جزئیات قانون جدید بیمه شخص ثالث
یکشنبه 27 تیر 1395 16:35
جزئیات قانون جدید بیمه شخص ثالث قانون جدید بیمه شخص ثالث که در ۶۶ ماده تنظیم شده ، از ۲۹ خرداد ماه برای همه شرکت های بیمه لازم الاجرا شده ست. ۱: تخفیف مربوط به بیمه گذارانی که خسارت نداشته اند، همچنان به قوت خود باقی است و در قانون جدید لغو نشده است. ۲: افراد می توانند در زمان فروش خودرو، تخفیفات مربوط به بیمه را برای...
-
حفظ محیط زیست با مدیریت زباله وتولید زباله کمتر
جمعه 4 تیر 1395 19:59
زباله اصطلاحا به فضولات جامد، نیمه جامد یا مایعی گفته می شود که ظاهرا به درد نخور بوده و دور ریخته می شود. زباله خانگی شاید مهمترین بخش زباله محسوب شوند که در صورت تفکیک و مدیرت صحیح بتوانند بخشی از سرمایه های ملی را باز گرداند. امروزه به دلیل افزایش جمعیت، زباله های شهرها نیز افزایش یافته است. از آن گذشته رواج فرهنگ...
-
مشتری مداری
دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 00:33
مشتری_مداری️ ۷ انتظار مشتری که حتما باید برآورده کنید :
-
تکنولوژی مدیریت
دوشنبه 12 بهمن 1394 22:32
تکنولوژی مدیریت
-
✅ مشتری یابی و جذب مشتری
پنجشنبه 3 دی 1394 00:50
✅ مشتری یابی و جذب مشتری چنانچه وضعیت فروش امروز شرکت خود را نگاه کنید می بینید که نتیجه مشتری یابی شما در شش ماه گذشته بوده است. امروز چه کاری باید انجام دهید که فروش شما در شش ماه آینده خوب باشد؟ پاسخ : هر روز بذر بکارید. شما نمی توانید بدون اینکه بذری بکارید ، در آینده محصولی درو کنید. بذر شما چیست؟ پاسخ: مشتری...
-
تعریف تبلیغ:
شنبه 28 آذر 1394 22:51
در زبانها و فرهنگها، اصطلاحات گوناگونی به منظور بیان مفهوم تبلیغ استعمال میگردد مثلاً در لغت عرب «تبلیغ»، دعوت، اعلام و دعایه و امثال آنها، در فرهنگغربی معمولاً واژه پروپاگاند و یا ایندوکتری نیشن مورد استفاده قرار میگیرد پروپاگاند از ریشه لغت لاتینی پروپاگاره مشتق شده است کلمه پروپاگاره...
-
✅ فروشندگانِ ماهر چه مى کنند؟
یکشنبه 22 آذر 1394 18:10
✅ فروشندگانِ ماهر چه مى کنند؟ رمز فروشنده ماهر این است که کار را پیچیده نمیکند.فرآیند خرید را برای مشتری آسان و راحت میکند. با مشتری رفتاری ساده و روراست و بی شیله و پیله دارد! به مشتری که شاید در ذهنش سؤالاتی دارد و سردرگم شده، راه حل هایی ارائه میدهد و گره های ذهنی او را از هم باز میکند. با مشتری روابطی بلندمدت بر...
-
یکشنبه 22 آذر 1394 18:04
-
⭕️ از کتاب مدیر یک دقیقه ای
یکشنبه 15 آذر 1394 23:53
⭕️ از کتاب مدیر یک دقیقه ای کنث بلانچارد و اسپنسر جانسون در کتاب معروف و تاثیرگذار «مدیر یک دقیقه ای» می نویسند: مدیریت یک دقیقه ای از سه محور اصلی و اساسی تشکیل شده است: تنظیم اهداف یک دقیقه ای ، تشویقهای یک دقیقه ای و سرزنش های یک دقیقه ای. پیام اصلی و بنیادین این تئوری هم چیزی نیست جز اینکه «آنهایی که از خود احساس...
-
8 عاملی که موفقیت استارتاپ شما را با شکست تهدید می کند
یکشنبه 15 آذر 1394 22:38
8 عاملی که موفقیت استارتاپ شما را با شکست تهدید می کند منبع : Forbes نویسنده : مارتین زوئیلینگ ترجمه و انتشار در فضای مجازی : محمد امین بامیان 1- نوآوری بدون تجاری سازی ایده، کسب و کار نیست. ممکن است ایده یا فناوری شما، شگفت انگیز و فرصتی بزرگ باشد ولی این به تنهایی موفقیت کسب و کار شما را تضمین نمی کند. شما هنوز...
-
گزیده ای از کتاب هنر جنگاوری
شنبه 14 آذر 1394 23:45
گزیده ای از کتاب هنر جنگاوری: نویسنده: سان تزو یا سان جو یکی از فرمانده هان چین باستان است که در سه هزار سال پیش زندگی می کرده و قطعاً نمی دانسته هزاران سال بعد دستنوشته هایش به عنوان یکی از کتاب های مرجع در ادبیات مدیریت، کارایی خواهد داشت. پشت جلد کتاب نوشته است: یکصد پیروزی در یکصد جنگ، اوج کاردانی یک فرمانده نیست!...
-
20 نکته برای خدمتدهی به مشتریان در خردهفروشیها
جمعه 13 آذر 1394 18:02
20 نکته برای خدمتدهی به مشتریان در خردهفروشیها 1. حتما هنگام صحبت با مشتریان حضوری و یا حتی تلفنی، لبخند به لب داشته باشید. بله، آنها میتوانند لبخند شما را از پشت تلفن هم حس کنند. 2. هنگام خدمتدهی به مشتریان، برای خطاب آنها از کلمات مناسب استفاده کنید. هرگز از کلماتی نظیر "رفیق" و "داداش" در...
-
توسعه اعتماد در سازمانها
چهارشنبه 11 آذر 1394 22:41
«استانلی» (2005) راهنماییهایی برای توسعه اعتماد در سازمانها ارائه کرده است که عبارتند از: 1 . همیشه راست بگویید و راستگویی را در سازمان ترویج دهید 2 . خوبیها را در افراد جستوجو کرده و آنها را تأیید، تشویق و ترویج دهید 3 . هرگز مزیتها و نقاط مثبت را از افراد نگیرید بلکه آنها را تقویت کنید 4 . کارها را بهطور...
-
چهارشنبه 11 آذر 1394 22:33
-
٨ اشتباه در تیمسازی از زبان ریچارد برانسون
چهارشنبه 11 آذر 1394 22:25
٨اشتباه در تیمسازی از زبان ریچارد برانسون ✅✅ ریچارد برانسون بیش از ۱۰۰ شرکت ویرجین (Virgin) را از سال ۱۹۷۰ تاکنون به ثبت رسانیده است. ویرجین در ابتدا یک دفتر کوچک ثبت سفارشات پستی بود. او تنها کسی است که ۸ شرکت ۸ میلیارد دلاری در ۸ صنعت مختلف دارد. به خاطر موفقیت و شور و اشتیاق سر ریچارد، کارآفرینان میتوانند چیزهای...
-
هشت روش کلیدی برای داشتن یک استراتژی بازاریابی قوی
چهارشنبه 11 آذر 1394 01:35
هشت روش کلیدی برای داشتن یک استراتژی بازاریابی قوی آیا کسب وکار شما یک استراتژی بازاریابی قوی دارد؟ فرقی نمی کند که شما جزء یکی از 500 شرکت برتر فورچون باشید یا یک کسب وکار شخصی دارید، در هر صورت لازم است که یک استراتژی بازاریابی داشته باشید و آنرا بطور مداوم اجرا نمایید.با اینحال، شما مجبور نیستید که به اندازه...
-
خواب حرفه ای
جمعه 6 آذر 1394 22:43
خواب حرفه ای میگویند وقتی انسان در حال غرق شدن است بخواب می رود ، یعنی حس می کند که در حال شناست ، اما خواب است و دارد غرق می شود! همین مورد را در هنگام رانندگی هم صادق است ، می گویند آنهایی که در حال رانندگی خواب هستند فکر می کنند بیدارند و دارند با دقت رانندگی می کنند ، اما خواب هستند و خواب بیداری می بینند! از وقتی...
-
عوامل موفقیت فروش
جمعه 6 آذر 1394 21:57
عوامل موفقیت فروش عوامل زیادی وجود دارد تا شما بتوانید در فروش محصولاتتان موفق باشید. ۱- تبلیغات و بازاریابی را در راس کارهایتان قرار دهید. ۲- در برخورد با مشتری بالقوه حرفه ای رفتار کنید. وجود کاتالوگ و دفترچه تبلیغاتی، پیش فاکتور و پیش قرارداد و … در این امر بسیار موثر است. ۳- ارتباط خود را با کسانی که ممکن بود از...
-
نقش علم بازاریابی در سلامت اجتماعی
جمعه 6 آذر 1394 21:53
نقش علم بازاریابی در سلامت اجتماعی در دیدگاه کلان، طبعاً علم بازاریابی در جوامعی می تواند به شکوفایی برسد که بازار به صورت فعال و شفاف به تولید، اشتغال زایی و مصرف بپردازد. به طور کلی، رویکردهای بازاریابی در هر کشوری به سطوح تمدن مادی کشورها، فرهنگ آن و پذیرش فناوری جدید توسط گروه مصرف کننده بستگی دارد. بازاری که در...
-
واگذاری کارها، مهم ترین مهارت یک مدیر
جمعه 6 آذر 1394 21:42
واگذاری کارها، مهم ترین مهارت یک مدیر واگذاری کارها یکی از مهارتهای اساسی مدیران مؤثر است. بدون توانایی واگذاری مؤثر و درست، نمیتوانید استعداد ذاتی خود به عنوان مدیر را آشکار کنید. تعریف مدیریت عبارت است از «کسب نتیجه از طریق دیگران». در ذات این تعریف ایده واگذاری مؤثر کارها، وظایف و مسئولیتها به کارمندان نهفته...
-
آنچه آقایان باید بدانند
جمعه 6 آذر 1394 21:41
آنچه آقایان باید بدانند کت و شلوار آقایان در جلسات رسمی مانند جلسات اداری، سمینارها، کنفرانسها، میهمانیهای اداری و دیدارهای رسمی باید مشخصات زیر را داشته باشد تا رسمی به حساب بیاید: ۱- هیچ کت تکی به درد هیچ مجلس رسمی نمیخورد. بنابراین در جلسات رسمی با کت تک ظاهر نشوید. ٢- رنگ کت و شلوار رسمی سرمهای و پس از آن مشکی...
-
جمعه 6 آذر 1394 21:40
-
جمعه 6 آذر 1394 21:39
-
پنج سبک مدیریتی ضد توسعه در ایران
جمعه 6 آذر 1394 21:38
پنج سبک مدیریتی ضد توسعه در ایران عصر ایران - بنا به اعلام رسمی در حال حاضر بیش از 440 هزار نفر به عنوان مدیر در دستگاههای اجرایی کشور اشتغال به کار دارند. این در حالی است که تعداد کارمندان کشور ژاپن با جمعیت 127 میلیونی جمعاً 300 هزار نفر است و ما در ایران با 75 میلیون جمعیت 1.5 برابر کلکارمندان ژاپن، فقط مدیر داریم!...
-
4 اشتباه در ارزیابی میزان آگاهی از برند
جمعه 6 آذر 1394 21:36
4 اشتباه در ارزیابی میزان آگاهی از برند همه می دانیم یک بازاریاب حرفه ای دو هدف اصلی را دنبال می کند اول جذب مشتریان جدید و دوم هدایت صحیح یک مشتری جذب شده برای ادامه فعالیت خرید .پس باید به خوبی و درستی برند خود را به مشتریان معرفی کند. اما چرا یک مدیر یا یک بازاریاب به وجود ارزشمند یک برند اعتقادی ندارد؟ پس باید...
-
مهارت های زندگی
سهشنبه 3 آذر 1394 15:32
مهارتهای زندگی را سازمان جهانی بهداشت چنین تعریف میکند: توانایی انجام رفتار سازگارانه و مثبت به گونهای که فرد بتواند با چالشها و ضروریات زندگی روزمره کنار بیاید. یونیسف هم مهارتهای زندگی را میان سه حوزه تقسیم کرده است. یک رویکرد مبتنی بر تغییر رفتار یا شکلدهی رفتار که برقراری توازن میان سه حوزه را مدنظر قرار...