ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
«استانلی» (2005) راهنماییهایی برای توسعه اعتماد در سازمانها ارائه کرده است که عبارتند از:
1 . همیشه راست بگویید و راستگویی را در سازمان ترویج دهید
2 . خوبیها را در افراد جستوجو کرده و آنها را تأیید، تشویق و ترویج دهید
3 . هرگز مزیتها و نقاط مثبت را از افراد نگیرید بلکه آنها را تقویت کنید
4 . کارها را بهطور منصفانه بین افراد تقسیم کنید
5 . با تمامی کارکنان براساس احترام و وقار رفتار کنید
6 . با کارکنان براساس اطمینان به آنها گفتوگو کنید نه براساس شک و تردید
7 . اگر به کسی گفتید که قصد انجام کاری را دارید، حتماً آن کار را انجام دهید (خودداری از شعارگرایی)
8 . کارهایی را انجام دهید که شما را در کمک کردن به کارکنانتان موفق کنند
9 . کارکنان را در موفقیت سازمانتان سهیم کنید
10 . ارزشهای سازمان را پشتوانه طرحریزیها و نقشهها قرار دهید
11 . در دوره تغییر سازمانی، کارکنان مثبت و توانمند راحفظ کنید
12 . تمامی کارکنان را بهطور واقعی ارزیابی کنید